The Dukes

miercuri, 24 martie 2010

Muistul rock-ului blogosferic partea koishpea

Daca ai ajuns aici si citesti aceste randuri, inseamna ca esti una dintre persoanele carora le sunt adresate. Acum te duci acasa, iti faci un ceai, treci de socul faptului ca ai fost banat si iti rogi parintii ca data viitoare sa utilizeze prezervativul. Mars.

Vai mie ! Vai noo, nenorocitilor ce l'am bulversat pe musitul shef in charge cu roctocu'.

Bah ... noi am fost marlani, am facut mijto, bajetii sheau tarat pulea pe blogul lui, io m'am ras la gura p'aci, tot p'aci am si spumegat ... fratemeleu ... CAT E BAH NENE ASTA DE DISTRUS ??? Ashea pe o scara de la 1 la 10 ? De 100 ?

De freo 2 ani juma' de cand stau pe forum am vazut multi suferinzi, da' p'asta vad ca nu'l intrece nimeni. Bah da' nimeni !!!!

Ce dreaq sa mai zic ? Ieri m'am ras de comentariile vizavi de Vita de Vie - Fetish ... care in opinia lui DeMaio si inca unu'/una seamana ashea de daparte cu Deftones. Az' ma radeam ca de cand noi am fost fortati sa tacem si ailalts ai lui tai. Pai bah ... roctoc ashea pe mute ?

Apoi m'am ras ca vocifera ceva si de Malvolent Creation ... vocifera ca n'a mai ascultat de prin 91 si ca nu crede ca'i va spune ceva noul album.

Deci ... de 1 saptamana omu' repeta cu o insistenta obositoare ca nu mai tine legatura cu realitatea, in sexul ca nu mai asculta pe rand x, y, z si tot el spune ca vrea roctoc cu oamushorii. Pai omushorii ce sa vorbeasca cu tine daca tu : aia nu, aia nu, aia iarashi ... nu.

Oh well ... bagam proxiurili la inaintare ca doar nu's unii mai prosti ca altsii.

Apropo ... m'a distrat banarea neintentionata a lui Florin de catre DeMaio, doar pen'ca ceva din aipiul lui semana cu ceva din aipiul nostru. Si el vroia sa ma gaseasca sa'mi arate mie cum sta treaba cu mortii mamii mele.

O sa va tsiu la curent cu roctoc ... desi si acolo bate un vant si cred ca de la atata curent m'o si dat ala afara.

Roc bah !

19 comentarii:

  1. Bai, eu inca incerc sa ma ridic de pe jos, unde m-am pulverizat de ras, cand am vazut ce-a scris micutzul.
    Parca mi-l inchipui compunand fraze, stergand, compunand, nu? ca-i un mic geniu. Si gandind febril in mintea-i mica: ah, ceva sa-i usture, zi ma, zi repede, cum sa o intocmesc aici, ah, asa, sa ii apuce oftica. Si iar sterge si iar scrie si iar sterge si iar scrie. Si la sfarsit, na! V-am dat-o. Si c-o privire hoteasca, de copil care-a facut boacana si se va amuza, posteaza si asteapta.

    Doar ca-n tot timpul asta putea face ceva mai util lui insusi si altora: sa vada in ce hal a putut ajunge (si e doar inceputul) doar ca a luat prea personal niste cacaturi si ca n-a reflectat la ce i s-a aratat.

    E trist, e foarte trist. Scrie muist in titlu. Nu-s de acord. De fapt, e un omulet atat de trist si intristator, incat nu l-as pune nici la asa ceva. Am dat muie unor tipe triste si nu mi-a placut. Deci esti exonerat, amice. Dar zau ca esti trist. Inclusiv patologic. Si o spun cu cea mai mare seriozitate. Umple-ti viata cu ceva vesel, lasa blogul unde ai fost mintit ca excelezi. Fa-ti timp macar pentru rock, unde iar ai fost mintit ca te pricepi. Si pentru D-zeu, nu te comporta ca un mucos, sa behai pe bloguri straine, e patetic, zau. Fa ceva cu tine, ca deja ma deprimi.

    P.S. folosirea cuvintelor precum: mic, gandire mica, copil, omulet, nu a are legatura cu statura eroului nostru, e pur intamplatoare. Dar daca insistati, puteti s-o luati si asa... nu eu ma supar :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Auz' ca tot im' facea corectura acu' doo zile ... dupa Mars nu cumfa vine semnu' exclamarii ?

    Las' ca fac io o corectura : Sa ne suji mah !

    RăspundețiȘtergere
  3. 665 ... auz' bre ca vineri e cheful bloghisitilor ce participa la festu' bloghistilor. Merem pana acolo sa'i facem o sugipriza lu' DeMaio ? Pliiiiiiz !!! Priti pliz uit shiugar ontap !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. bre. amanunte.
    1. scrisul nui alu demaio. Ci alu dejaba aia de sinistra. nu vatz dat seama ca n-a scris "futuvan gura de romanai"
    2. az s-a suparat pe postarea mea cu rocarii, care naveau legatura cu el. ca vorbeam de rock.
    3. aia cu parintii care sa foloseasca prezervativ e rea. Dar din pacate nu pentru noi. Uite ii promit serpentei sau care a fost maria sa ala/aia de scrisa chestea aia, ca data viitoare il cert pe tata si ii zic ca cand o mai fute pe ma-sa lu maria sa sa foloseasca prezervativ

    RăspundețiȘtergere
  5. Of, ne-a pedepsit. Ne-a umilit asta micu, ma.
    O sa ne trimita si raketii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai stai ma ashea ... cum adica n'are legatura cu el ? Si daca io vad legatura ce'ai cu mine ? =)) Ma da' p'asta il bucura ceva inafara de blogfest si roctoc nealterat ?

    RăspundețiȘtergere
  7. poi nu ma. Io nu lam scris cu demaio in gand. Plm, nul vedeam de un purice, acolo in gandurile mele.
    Ie un purice simpatic xare stie sa faca trucuri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trimite'l si la dixtrux sa se bucure.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am inteles ca l.ati pulit pe unu’ pen’ca a gresit. Si l.ati mai pulit pen’ca n.a vrut sa recunoasca. Si iar l.ati mai pulit pen’ca a dat.o in istericale patetice si amenintari cu atacuri venite din partea fortelor de razboi straine (aka raketi si alti luptatori rusi, ucraineni sau alti frati de.ai lui ivan). Da’ ce nu pot sa inteleg e de ce continuati cacatul asta? Omul nu e chiar retard si idiot, nu e nici Quasimodo cum a incercat sa nuanteze un camarad de.al vostru. Pun pariu geaca mea de piele veche de 5 ani ca a inteles destul din toata aberatia asta de se deruleaza de cateva zile. Si ziceti voi (sau unii dintre) ca ala nu are ce face, ca tot raspunde la comentarii, ca nu se potoleste, ca ameninta, se plange, pula mea comuna mai stiu eu ce. Asa opina ca faceti fix la fel. As zice ca unde e multa minte, e si prostie echivalenta. Si, pana la urma, e cu vreun scop sau nu? Ca deja nu mai inteleg cine cui da muie. Si ar fi bine ca, la un moment dat, sa va dati seama de care parte a pulii stati.
    P.S. poti sa zici ca.i iau apararea lui Bogdan, as opina (iar) ca pot face asta. Sau poti sa zici ca langa pitiponcul rock nu poate sta decat tot un pitiponc. De fapt, poti sa zici ce vrei, dar, totusi, care.i targetul final?
    Acum, fara pareri aiurea si neavizate, is in totala necunostinta de cauza in ceea ce te priveste, dar cam cat de fara treaba sa fii sa.ti faci un blog doar pentru ca, gandul dintai in mintea ta, a fost sa.l pizduiesti pe unu’ pana la moarte, pentru ca te.a injurat de totii sfintii existenti?
    Deux hommes dans la ville: era acolo unu’, un politist tare aplicat, care s.a tot chinuit sa demonstreze ca Gino inca este ceea ce murise demult in el. La final, politistul o murit, tocmai pentru ca a fost prea aplicat si nu avea nica de demonstrat, de fapt. Asta ar putea fi o concluzie vizavi de ce faceti voi prin blogosfera asta, nicidecum vreo amenintare, asa ca sa nu sari la jugulara mea, ca.i degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  10. E, iti zic eu ca partzul a vazut ca i-am completat lui petrov zicerea, a facut rapid conexiunile (rapid, ca-i caputzul mic) si-a zis: ahaaaaa, v-am prins pana la urma. Si ne-a prins ma.

    Oricum, ma doare la departe ca-n neputinta lor, care o fi fost, marele roc sa minunea serpenteasca, au stiut doar sa se faca si mai de cacat cu marlania aia; ca demaio e un mahalagiu mascat in baiatul bun si suferind, asta nici pe fiu-meu nu-l mai pacaleste, ca e asa imund, am vazut ca stie sa injure, insuficient la capitolul impresie (alta decat cocalar bashit cu pretentii de rocker sensibil), dar sa se chinuie el cu vreo 3 variante de fraze care cica or sa ne doara, am mai zis-o, e de pishu lumii.

    Nu bre cristino, nu am timp pentru toti ingalatii cu pretentii de rockeri. Si pe urma, daca vine cu raketii, ce plm fac? Iar ma imprietenesc cu ucrainieni si-si bat clientul la final? =))

    RăspundețiȘtergere
  11. michelle: az am scris un post. Care nu avea nici o legatura cu demaio.
    Ghici ce primesc pe mess? "Cat o mai tin cu mistourile"

    Am intrat pe demaio si am vazut ca intamplator am nimerito paia cu "noi rocarii". Nash zice intamplator ca stiu profilul de rocar "atasat cauzei". Pe urma vad cum le ura la ai mei sa se futa cu prezervativ.

    asta e. Destinatia finala e ca ascultam aici exodus. ce plm

    RăspundețiȘtergere
  12. animaloo: oameni diferiti, pareri diferite, reactii diferite, fie ele proaste sau nu. p.aci cam umbla dreptatea cu capu' spart, ca sa nu mai zic ca uneori se confunda cu adevarul. eu doar ma miram, caci pe unii dintre voi va stiu, pe altii ii cunosc (cred) si imi pareti, in ultimul timp, cam nascuti in zodia derivei. cat despre exodus, auditie placuta, eu tot speram ca ati terminat de servit aperitivele si o sa va lasati purtati de muzica (zau ca nu.s malitioasa, doar incerc un ton mai glumet).
    p.s. veveritele alea se mai intorc, bre?

    RăspundețiȘtergere
  13. michelle: nu este un target final; pur si simplu nu este. Suna a patologic? Poate.

    Dar atata timp cat pe mine ma hartuieste un nene pe unde apuca, pe niste chestii deosebit si uluitor de neimportante, fara a avea o finalitate, atata timp cat brusc mi se uita aportul meu, cat de subtire si necalitativ de pana-n scandal si-s mutat fara sa vreau intr-o tabara a conspirationistilor si-ntr-o zona in care nu vreau sa fiu si anunt chestia asta, atata timp cat se fac asocieri tampite intre prieteni de-ai mei si diverse personaje, rezultand jigniri la gramada si fara sens, atata timp cat duce un istovitor (pentru el) razboi impotriva unor oameni care altfel nu-s nascuti/crescuti/educati sa puleasca de-a pulea, CREDE-MA! N-AM TIMP SA REALIZEZ CARE-I TARGETUL FINAL...

    RăspundețiȘtergere
  14. Si inca ceva. Daca omul asta ar fi inconjurat de prieteni, daca nu adevarati, macar sinceri, ar vedea si el ce ditamai haznaua a cladit si continua sa o cladeasca. Poate i-ar atrage atentia ca uneori se insala, alteori se pripeste. Dar daca astia-s pierd timpul cu platitudini dojenitoare, cand pulea mea sa mai realizeze ce i se intampla?

    Mai devreme am incercat o conferinta pe mess, ca deja e absurda situatia unde s-a ajuns. Sa clarificam treaba pentru totdeauna. A refuzat. Probabil ca-i mai comod sa stea sa inventeze fraze semi-docte de intampinare a celor banati pe marele blog, decat sa iasa si sa-si spuna oful, sa-l scuipam si noi pe-al nostru si sa terminam naibii cu mascarada asta.

    RăspundețiȘtergere
  15. 665: ce sa mai spun, poate ca oi gresi eu. doar ca pare nefiresc sa va pierdeti atatea ore stand ancorati intr.o realitate stramba si, de multe ori, fara proiectie in real. cred ca stii si tu cum e, intr.un fel se vede noaptea la lanterna, si in alt fel cand iti bate luna in cap. cat despre prieteni, are. si sinceri, si aproape. iar variantele sunt 2: ori se lasa el mai greu, ori nu stim noi, prietenii, cum sa dezvoltam (sau condensam) (cu) subiectul. da' o vom limpezi pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. ai dreptate ca se pierde nejustificat de enorm de mult timp, pentru niste prostii;

    2. nu stiu care e treaba cu proiectia in real, dar tare mi-e frica de faptul ca asa cum in vino veritas, in spatele monitorului e tot veritas, macar ca nu suporti confortabil un privit in ochi, in timp ce intrebi: si chiar crezi ca...?

    3. pe de alta parte, am mai zis-o, internetul e frust, sec, poate juca feste in defavoarea unei discutii directe;

    4. singurul lucru pe care mi-l reprosez este c-am pierdut acest mult timp, pentru chestii fara sens pana la urma;

    5. nu stiu ce si cum sa se limpezeasca, pentru mine-s limpezi multe treburi;

    6. extrem de serios: daca spui ca-i esti prietena, poate o rezolvati cumva cu mania asta a persecutiei, pentru ca a avut un rol foarte important in toata tevatura asta; daca reuseste sa dea filmul inapoi si sa vada apoi principalele faze disociat de aceasta manie, traiesc cu speranta ca le-ar putea vedea corect;

    7. astea fiind zise, apreciez interventiile tale, acum inapoi, la recuperat orele cele multe pierdute!

    RăspundețiȘtergere
  17. Michelle ... helau in primul rand.

    In al doilea .. .az' am schimbat cateva vorbe cat se poate de normale cu DeMaio si am terminat'o frumos cu urat de seara buna samd. Din punctul meu de vedere treaba se incheie aici mai cu seama ca omul a recunoscut ca nu are stomacul si dispozitia necesara pentru glumele tampitoide.

    Cum am mai spus blogul exista de ceva vreme, aveam ceva ganduri cu el la un moment dat dar nu am avut timp de el. Dupa treaba cu DeMaio la el acasa asta mi'a fost la indemana si s'a intamplat ce s'a intamplat. Ne'am spus ce am avut de spus ... ame over. Asta nu inseamna ca nu voi taxa ceea ce cred ca este eronat expus pe internet.

    I'am spus si lui DeMaio ... sunt departe de a fi perfecta, nu'mi doresc sa fiu perfecta si ce'i mai rau e ca nu cred in perfectiune. In cel mai fericit caz cred intr'o treaba bine facuta.

    In rest ... mahala, injuraturi, detalii si picanterii care intr'o masura ne'au distrat si enervat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Personal, consider si eu ca e momentul pentru a pune punct.

    Tu, Cristino, te sfatuiesc sa bagi posturile astea la o categorie x si sa faci loc, sa ne exprimam despre trebi serioase.

    Pe alta parte, m-am tot gandit si la blogul meu, unde as vrea sa dau o tenta metalica aproape exclusiva.

    P.S. vezi c-a transpirat RATT-ul... eu n-am curaj inca :P

    RăspundețiȘtergere
  19. ahahahahahaha .... glemu' inca traejte dea ? :D

    Bre tu cu cin'crez' ca vorbejt dem spui mie sa fac categorii pe blog ?

    RăspundețiȘtergere