The Dukes

miercuri, 17 martie 2010

DeMaio acest ruachar de tri lulele care se cere calcat pe cap






Deci fratilor, surorilor, buey acestia ... nush de ce kkt meam tras blog. W8 ... I know ... il ajutam pe gigi le dur cu urcarea mixpodului pe blogul lui si personal. Nu intentionam sa postez ceva ca'mi cam prind urechile prin setari si alte alea. Palaria mea ... si acu' ma uit ca curca'n craci ca nush cum sa inserez link-uri ... da's convinsa ca ma voi descurca pan'la urma.

Din cauza lui DeMaio, acest blogger desavarsit, m'am trezit io vorbind mai mult sau mai putin singura. Nush cat de ruacheritsa is io in fata altora, da' baremi am decenta sa nu infestez internetul cu ineptiile si opiniile mele. Ok, poate infestez cateva forumuri, dar niciodata cu titlul de adevar absolut detinut de mine si numai de mine.

De sus-numitul DeMaio am auzit de cativa ani si sincer n'am avut prea multa tragere de inima sa'i urmaresc scrierile, si asta din cauza plictiselii ce'o genereaza. Revenind la ziua de ieri va zic ashea .... pun mana pe ultimul DVD Exodus - Shovel Headed Tour Machine si raman proasta. Buey ... da' proasta nu asa ... cat de bine au putut sa sune nemernicii la Wacken ... pfoaaaa. Si uite ce'l bag io cu repetitie de fo 4 ori pana s'apara Contele 665 almost evil, carele Contele im' da link catre DeMaio. Io initial zic ... bah nu, ca ala scoate bazaconii si ma isterizez fac pariu. Contele : ia sa te razi !

Si dau click treivar voo sa va treasca ... bla bla bla chitarsitul Peter Atkinson de la Exodus declara ca noul album nush ce. N'am trecut mai departe desi deja Contele il educa pe DeMaio in ceea ce priveste Exodus. Pai cum sa trec mai departe cand vad ... chitaristul Peter Atkinson.

Si'l intreb pe martzafoi cine e Peter Atkinson si mai ales in ce trupa e chitarist, ca'n Exodus is numa' 2 : Holt si Altus. Martzafoiul se face ca ploo sin'trun final da' fatala : Peter Atckinson este reporterul. Si zi asa ... reporterul e chitarist si chitaristul e reporter.

A urmat o pleiada de masurare de oo, daca ma'ntrebati pe mine ... ale mele's mai mari.

Day 2 as in today

Cum astia is atat de tampitoizi vad ca'si fac regula din ziua si ineptia. Subiectul de azi trupa RUSH, o trupa underrated. Degeaba le zici cercopitecilor de shpe Golden Globes, Platinum Disk and so on ... ei nu si nu ... beeeetmen, beeeetmen. Baiatul ala de a scris stirea cu legatura la editarea unui documentar cu Rush a fost de buca, simtit si nu a dat apa la moara. Sandilaul ala de la DeMaio in schimb ... cand s'au terminat replicile alea inteligente sau cvasiinteligente a dat'o in lambada cu mine pe sistemul " picsda nefututa ce sa stie ea ". Astea venind de la un cercopitec cam mic de inaltime si cam schilod ( cum singur s'a descris in discutiile cu altcineva ). Am fost afectata putin spre deloc. Putin ? Pai da ... ca nici macar nu'i original, a adus tampoanele in discutie scarbosu' naibii.

In timp ce eu scriu acest prim post ... cercopitecul ala retard isi inchipuie ca io si inca vreo cativa prieteni ( 665, Animaloo, R.U.S.H. ) suntem trimisi de Zoso ( alt bou maret ) sa'i atacam lui blogul.

Puahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !!!

Io's The Dukes. :D

Au trecut cateva ceasuri de cand incepusem acest post si ma uit in continuare socata pe blogul cacatului aluia cu ochi. De ce spun cacat ? Pentru ca doar un cacat cu ochi poate sa debiteze asemenea cacaturi bolnave si sa jigneasca ca la usa cortului atunci cand i se termina cuvintele.

Deci ba bolnavule pe nume Bogdan zis si DeMaio iti explic pe puncte ca la scoala ajutatoare :

- nu sunt troll pe blogul tau de kkt

- am scris acolo doar in numele meu

- ti-am corectat greselilele care cu greu ti le-ai asumat

- daca vrei sa te convingi ca sunt foarte reala si foarte neangajata lui Zoso ( ce palaria mea e Zoso mah ? ) intreaba'l pe colegul tau Andy Vasilescu. Ne cunoastem personal de ceva vreme si-ti poate confirma spusele mele, asta sa nu mai suferi de atata paranoia

- la fel te anunt ca sunt bine mersi si spre deosebire de tine nici nu m'am nascut si nici nu traiesc intr'un tomberon. Poate voi avea ocazia sa'ti arat asta live intr'una din zile

- cand vorbesti despre pizde ca The Dukes ar trebui sa te stergi la bot de bale si sa te opresti din facut laba. Cred ca paranoia de la prea multa laba ti se trage.

- si ca tot m'ai frecat atat la icre cu perfectiunea mea, te anunt asa : nu numai ca ma cred perfecta, dar chiar sunt perfecta in imperfectiunea mea. Sunt ceea ce tu doar visezi, caci The Dukes is one of a kind, the only kind, as good as it gets. Kapiert ?

- esti atat de bou si atat de frustrat in ceea ce ma priveste ca nici macar a doua zi n'ai avut loc de mine pe stirea cu Exodus. Frate asa fac toti distrusii .... cand nu mai au replici vin cu apelative si alea neoriginale si fumate de multa vreme.

- ca sa nu zici ca'ti nenorocesc tie blogul te las sa comentezi aici tot ce vei vrea sa comentezi, dar de preferat la obiect, nu cu replici trimise catre mine ca si cum m'ai cunoaste sau ai avea impresia ca'mi cunosti genul.

Cristina aka The Dukes

10 comentarii:

  1. Daca cumva mira pe cineva, maraiala continua.
    Plm... ucrainieni, batai, injuraturi de joasa spetza, bai... e misto pe undeva ca asa vezi adevarata fata a unor asa-zisi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce oameni ma ? Ala'i om ? Ca se trezeste muistul sa vorbeasca ? Nu mi s'a parut ca am sarit calul cum a facut'o el. Ce'i mai rau e ca puletele asta crede ca eu traiesc pentru a'i strica lui jucaria aia mizerabila de rock talk. Bah cacat pansat ce esti ma doare'n pizda de blogul tau, de roblogfest ( ce'i acolo ? campionatul retarzilor ce se trezesc sa scrie ? ) si de dejectiile ce le tot afisezi. SUGI PULA ! Sa te fereasca robglog festu' pizdii ma'tii de distrus de mana mea ca nu se mai alege nimic de tine.

    Tu esti exemplul perfect ca internetul dauneaza grav sanatatii. In morti ma'tii de distrus ... am o slujba reala si mai mult decat onorabila decat ce incerci tu sa faci ratatule. Imi doresc acum atat de tare sa'ti indes niste bocanci in gura sa te inveti minte cacatule sa nu mai faci alta data asa ceva.

    Te simti bine ma labagiule ca m'ai moderat pe blog ? Ala'i marele sentiment de victorie impotriva mea mah ? In mortii tai de pizda proasta ... daca te vroiai coios argumentai ma spusele, nu recurgeai la jigniri. Ai abordat problema ca orice alt muiangiu fara prea multa inteligenta, iar ce fac eu aici este sa aduc la puterea 100 asa-zisele injuraturi ale tale.

    Uscamiash chilotii pe mormantu' ma'tii si a intregii familii ! Pishati din astia ca tine vad zilnic ... spune'mi sclavule ... de cate ori pe zi vrei sa te cumpar si sa te vand, ca o fac !

    Cum sa vii ma cu argument suprem pe blog cu " unde'ai fost tu cand tata nush ce ". Bah bolnavule ... daca intru pe blogul tau tre' sa te iau pe buletin si de suflet ? Atat de handicapat esti incat invoci o asemenea argumentare ?

    FUCK YOU ! And that's a fuckin' promise !

    Sper ca n'ai de cand sa ma ameninti si pe mine cu ucrainieni platiti ca ma tem de o singura chestie : o sa mor de ras. Vino in mortishorii tai singur.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amu, daca s-or limpezit putin apele si sper ca omii nu mai is (chiar asa de) maniosi, zic ca putem sa ne gandim la "adevarata fata a unor asa-zisi oameni", bagandu-ne si pe noi acolo.
    (1)Mie unul mi-i clar ca discursul scris sufera grav pe parte de intelegere. Asta in primul rand pentru ca-i lipsit de tonalitate si intelegere, si mai apoi datorita faptului ca permite omilor sa se lege de detalii fara a observa tot ansamblul (1). Unde omii suntem toti, inclusiv io. (2)Asta lasand la o parte faptul ca putem merge unde vrem noi cu mintea (2).
    Iegzample :
    (1) - oricine ar putea sa inteleaga (mai ales DeMaio) - ca ai ceva cu DeMaio, asta plecand de la afirmatia "abar n-ai de thrash", asta pentru ca o gresit un lautar din trupa la nume. Daca io nu stiu (ori incurc) nu-sh' ce chitarist de la Judas, Accept ori mai stiu io cine, nu inseamna ca n-am abar de heavy, ci fix ca nu cunosc trupa respectiva. Ca pot sa stiu de Maiden. Cu sau fara sa-mi placa.
    Sau, daca se pleaca cu "ba, da la voi ziua si ineptia ?!", asta inainte de a stabili ca-i o ineptie. Noa.
    (2) - Bele spune "O să fiu întotdeauna de părere că trupa asta este una dintre cele mai mari şi mai subapreciate din istoria rockului (sau măcar a progresivului)", fiecare pleaca cu mintea catre popularitate, calitate, valoare, raportandu-se la ce crede un om, ori cum is priviti de catre restul lumii, IGNORAND esentialul. Care esential este legat strict de CE CREDE BELE. Insemnand ca-i punem ganduri in cap lu' Bele. Gen, multe discuri, trupa ii apreciata, GRESIT, nu o fost vorba de apreciere, ci de subapreciere. Care subapreciere POATE sa fie la nivelul ca, Bele - la cat de buni sunt Rush, ar fi trebuit sa fie evaluati PESTE ceea ce sunt ACUM. Adica, geaba or vandut ei 40 mil discuri, adevarata lor valoare ii mai mult de atat. La cat de buni sunt, ar fi putut sa vanda si 200 mil. La cat de buni sunt, criticii ar fi putut sa-i supuna mai des atentiei, samd, scl, etc.

    Zic astea nu in sensul ca asa a fost, ci strict in sensul lui (2), si a te grabi cu concluziile, io unul consider ca-i pacat.

    Noa, contabilitate, he he, genul asta de meserie, din cate imi aduc aminte de la contabilii pe care ii cunosc, te face (de regula) sa gandesti in termenul rezultatelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. *Asta in primul rand pentru ca-i lipsit de tonalitate si (intelegere) * mimica.
    Si mai am greseli, asta insemnand ca habar n-am sa scriu :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa, scuze, acu vazui ce-i la RT.
    "1. Poza e veche
    2. 2 din cei d’acolo nu mai sunt de ceva vreme in trupa : unul de frun an si ceva, altu’ de cateva luni
    3. Ce zice Garm
    4. Ce zice Garm mai putin aia cu ultimul album. Se zvonea la Slayer, nu la Megadeth"
    Consider ca-i vorba de bune intentii din partea ta, insa, iarasi, astea pot fi interpretate gresit.
    1- Nu are relevanta, nu conteaza, ii Megamuerte, nu scrie nicaieri ca poza tre sa fie noo
    2. vezi 1
    3. Corect
    4. Abar n-am daca ii sau nu ashe, daca ii asa cum spui, atunci io-l consider ca fiind un plus.
    De aia ii zice Rock Talk, ca lumea sa discute, nu sa stabileasca daca poza ii veche\corecta, cele cele ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Io sriu aci, ahea, dejaba, ca nime nu ma baga-n seama .. asta, parol s-avem, nime nu-mi raspunde. Unde se dovedeste (din ce spune Garm), ca 4 nu-i ashea, numai ca la nivelul de discutiue, nici macar nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bre ... sorry da' am ramas fara curent la munca si abia de 1 ceas am aterizat acasa si implicit la un computador.

    1. Numele are relevanta ca te vrei blog cu stiri, doar n'o sa zici dl. presedinte Dan Diaconescu in loc de Basescu
    2. Lautari ... si io folosesc termenul ala, dam place sa le zic pe numele lor totuj.
    3. Tsash putea spune bah blogare ... da' nu se cade. Its spui Florin.
    4. Asa ziceau la un moment dat ... dupa ce'i vad si io laiv nau decat sa se retraga. LOL.
    5. PS : is manajer financiar ... ai de grija cu contabilii. LOL aghen !

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci io ma minunez, unde dispar comentarile mele.
    1. Ii zice roctoc, lasa info, vezi si ce zice comentaretii pacolo shea.
    Lautari ii preluat de la animal, itz explica el ;)
    Da zi-mi bloagher, gloaber, cum vrei, uite cili sa, explicitat fremos
    http://anormali.wordpress.com/2010/02/21/da-si-mie-un-comentariu/
    Lol, d'apai mama o fost contabil, si am lucrat si lucrez cu contabili, jar mananc si fum ma cac :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu dispar bre. Ai comentat in 3 posturi. LOL
    N'are ce sam esplice animaloo ... o stiu si eu. LOOOOOOOOOOOOOOL la ultima parte.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce limbaj de curva mizerabila ai duduie...

    RăspundețiȘtergere